IGGLEPHANS  

Go Back   IGGLEPHANS > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 230
Search took 0.04 seconds.
Search: Posts Made By: Williejay
Forum: Igglephans Main Board 09-18-2018, 04:37 PM
Replies: 17
Views: 709
Posted By Williejay
Not sure why the hate on JMatt for? Dude can play...

Not sure why the hate on JMatt for? Dude can play both slot and outside. Has always had a good attitude. If he fixes his hands , he would still be marketable. Also he caught the OT winner to fuck...
Forum: Igglephans Main Board 09-16-2018, 05:39 PM
Replies: 15
Views: 384
Posted By Williejay
The way Foles was getting hit (partially his...

The way Foles was getting hit (partially his fault for holding the ball forever) has me concerned. If that was wentz I probably would be in the ER.
Forum: Igglephans Main Board 09-16-2018, 04:14 PM
Replies: 1
Views: 160
Posted By Williejay
So 19 seconds...

And you call a pass down the seam ????
Forum: Igglephans Main Board 09-16-2018, 04:11 PM
Replies: 8
Views: 314
Posted By Williejay
I agree. You can't play like shit for 3 quarters...

I agree. You can't play like shit for 3 quarters and expect to win against good teams.
Forum: Igglephans Main Board 09-16-2018, 02:30 PM
Replies: 5
Views: 187
Posted By Williejay
Doug is sniffing himself .wtf was that shit. This...

Doug is sniffing himself .wtf was that shit. This motherfucker waited 7 seconds to take a timeout.
Forum: Igglephans Main Board 09-16-2018, 02:26 PM
Replies: 5
Views: 187
Posted By Williejay
Whole team playing like bitches. 1 - 1 incomming.

Whole team playing like bitches. 1 - 1 incomming.
Forum: Igglephans Main Board 09-16-2018, 02:25 PM
Replies: 0
Ugh
Views: 76
Posted By Williejay
Ugh

I guess last week wasn't a fluke for the bucs.
Forum: Igglephans Main Board 09-14-2018, 01:47 PM
Replies: 7
Views: 342
Posted By Williejay
lol I don't usually comment non game days but...

lol I don't usually comment non game days but this is some funny shit. I honestly clicked thinking you wanted dollar shave club information only to be treated to a delightful comment.
Forum: Igglephans Main Board 09-09-2018, 07:08 PM
Replies: 5
Views: 328
Posted By Williejay
Nice jynx ....

Nice jynx ....
Forum: Igglephans Main Board 09-07-2018, 12:29 AM
Replies: 4
Views: 196
Posted By Williejay
Pretty sure I had 4 mini heart attacks. I have...

Pretty sure I had 4 mini heart attacks. I have faith but we need MVP Foles to show up or Wentz to recover faster. I will say the defense played phenomenal. Julio got his but they kept the pressure on...
Forum: Igglephans Main Board 08-16-2018, 08:35 PM
Replies: 2
Views: 264
Posted By Williejay
Except Big Vagine just got Foles injured

Except Big Vagine just got Foles injured
Forum: Igglephans Main Board 08-16-2018, 08:32 PM
Replies: 1
Views: 205
Posted By Williejay
ffs

Dude is about to get suds killed
Forum: Igglephans Main Board 08-16-2018, 08:31 PM
Replies: 12
Views: 797
Posted By Williejay
Shoulder injury

Shoulder injury
Forum: Igglephans Main Board 08-16-2018, 08:28 PM
Replies: 0
Views: 100
Posted By Williejay
I see

Vaitai is still the same o "get a player killer" left tackle.
Forum: Igglephans Main Board 08-16-2018, 08:17 PM
Replies: 8
Views: 410
Posted By Williejay
Ah this helmet BS rule

This is gonna decide a lot of games this season.
Forum: Igglephans Main Board 02-05-2018, 11:36 PM
Replies: 2
Views: 258
Posted By Williejay
Who gives a shit now beside you?? We fucking won!...

Who gives a shit now beside you?? We fucking won! We are fucking World Champions! Lay off Dougie. He did in 2 seasons what fat-ass failed to do in 14.
Forum: Igglephans Main Board 02-04-2018, 11:54 PM
Replies: 3
Views: 152
Posted By Williejay
Think he is leftover (insert team we played in...

Think he is leftover (insert team we played in Nov) fan
Forum: Igglephans Main Board 02-04-2018, 11:18 PM
Replies: 2
Views: 222
Posted By Williejay
50,000 + on streets from south broad to city hall

50,000 + on streets from south broad to city hall
Forum: Igglephans Main Board 02-04-2018, 09:58 PM
Replies: 0
Views: 95
Posted By Williejay
Why are we questioning this?

He crossed the plain, fumbled and got it back like wtf.
Forum: Igglephans Main Board 02-04-2018, 09:36 PM
Replies: 0
Views: 139
Posted By Williejay
Why...

Is darby on gronk alone? I am just confused.
Forum: Igglephans Main Board 02-04-2018, 09:33 PM
Replies: 3
Views: 85
Posted By Williejay
Doesn't help when there is no pass rush. Wtf is...

Doesn't help when there is no pass rush. Wtf is fletcher cox, wtf is curry. I feel like we are gonna have a fucking heartbreaker here.
Forum: Igglephans Main Board 02-04-2018, 09:27 PM
Replies: 2
Views: 153
Posted By Williejay
They still in MOA sadly.

They still in MOA sadly.
Forum: Igglephans Main Board 02-04-2018, 09:01 PM
Replies: 2
Views: 193
Posted By Williejay
sadly

I dont think so
Forum: Igglephans Main Board 02-04-2018, 09:01 PM
Replies: 0
Views: 227
Posted By Williejay
Im so tired

Of these BS rules for TDs. ffs
Forum: Igglephans Main Board 02-04-2018, 08:47 PM
Replies: 8
Views: 391
Posted By Williejay
Why the fuck are we not dbl covering...

Why the fuck are we not dbl covering Gronk....like wtf. Every pass was to Gronk.
Showing results 1 to 25 of 230

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 10:36 AM.


Post Contents are owned by the posters. Use the "Contact Us" link to contact us for administrative issues. Original Artwork and other content copyright 2000-2007 by Raptor (mostly) and/or IGGLEPHANS